З 1 січня 2024 року мінімальна зарплата в Україні зросла до 7 100 гривень. А уже з 1 квітня цей показник збільшився до 8 тисяч гривень, передає УНІАН.
Які податки вираховуються з мінімальної зарплати зараз
Українці після вирахування податків отримують значно меншу зарплату. З цієї виплати віднімається ПДФО(18%) та військовий збір(раніше 1,5%, зараз – 5%).
Тобто раніше українці мали таку мінімальну зарплату:
- з січня по березень українці отримували – 5 715,50 гривень;
- з квітня по жовтень це значення складало уже 6 440 гривень.
Однак, військовий збір для більшості громадян зріс до 5%, у зв’язку з прийняттям нового закону про податки. Відповідно, якщо раніше загалом з зарплати вираховувалось 19,5%, то зараз – 23%.
Отже, ті, хто має мінімальну заробітну плату, тепер буде отримувати “чистими” уже 6 160 гривень.
Читайте також:
- Якою буде погода у Тернополі на вихідних: прогноз на 14–16 листопада
- У Монастириськах Audi перекинувся в центрі міста: пасажира госпіталізували
- Викрав із квартири у Тернополі понад 2,7 млн грн і намагався втекти за кордон: затримали жителя Одеси
- У Тернополі продовжують готуватися до можливих надзвичайних ситуацій взимку
- Застосунок «Повітряна тривога» відновив роботу: для відстеження руху ворожих цілей потрібна авторизація через Дію









Обговорення