З 1 січня 2024 року мінімальна зарплата в Україні зросла до 7 100 гривень. А уже з 1 квітня цей показник збільшився до 8 тисяч гривень, передає УНІАН.
Які податки вираховуються з мінімальної зарплати зараз
Українці після вирахування податків отримують значно меншу зарплату. З цієї виплати віднімається ПДФО(18%) та військовий збір(раніше 1,5%, зараз – 5%).
Тобто раніше українці мали таку мінімальну зарплату:
- з січня по березень українці отримували – 5 715,50 гривень;
- з квітня по жовтень це значення складало уже 6 440 гривень.
Однак, військовий збір для більшості громадян зріс до 5%, у зв’язку з прийняттям нового закону про податки. Відповідно, якщо раніше загалом з зарплати вираховувалось 19,5%, то зараз – 23%.
Отже, ті, хто має мінімальну заробітну плату, тепер буде отримувати “чистими” уже 6 160 гривень.
Читайте також:
- У Тернополі найближчими днями очікують дощі та потепління
- На Тернопільщині за тиждень на грип та ГРВІ захворіли понад 3,5 тисячі людей
- У Тернополі обговорили підготовку житлового фонду до зими в умовах воєнного стану
- У Тернополі заочно засудили губернатора російської області до 8 років ув’язнення
- Студенти фізико-математичний факультет ТНПУ ознайомилися з роботою Студії «Файне місто» (Фото)









Обговорення